Label

TIADA NAFSU PADA TUNANG

Lebih bernafsu pada bekas teman wanita

Soalan

SAYA bakal melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi. Masalahnya, saya tidak bernafsu terhadap tunang saya.

Perasaan itu berbeza dengan bekas teman wanita saya yang saya kenali sebelum ini.

BEN
Kuala Lumpur

Jawapan

SEBILANGAN pasangan mengalami tekanan sebelum ke jinjang pelamin kerana khuatir tidak dapat memberi kebahagiaan dan kepuasan seks kepada pasangan mereka atau bimbang kehilangan kebebasan sebagai individu.

Dalam keadaan agak tertekan, mereka lebih selesa tidak memikirkan cabaran perkahwinan bakal ditempuhi.

Dalam keadaan itu, perasaan mereka terkeliru seperti mudah terangsang dengan orang selain bakal isteri atau suami.

Jika anda mengalami perasaan sedemikian, tabahkan hati dan kekalkan pendirian untuk menyahut cabaran perkahwinan itu. Insya-Allah perkara yang baik menjadi lancar dan perasaan negatif berubah kepada positif.

Perasaan tidak mudah terangsang dengan pasangan tetapi pantang jika teringat orang lain adalah suatu tindak balas dan tidak boleh dijadikan sebagai pengukur.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan