Label

JIMAK SEPANJANG KEHAMILAN

Soalan

SAYA berusia 50 tahun dan isteri saya 40 tahun. Pada Disember lalu, isteri saya hamil tiga bulan untuk anak kelima. Zakar saya berukuran kira-kira 14 sentimeter.

Dengan saiz begitu, adakah kandungan akan selamat jika saya melakukan hubungan seks dengan isteri dan sampai bulan berapakah kandungan isteri saya masih selamat untuk kami melakukan seks?

GABRIEL
Johor

Jawapan

SELAMA ini anda dan isteri tiada apa-apa masalah dari segi hubungan seksual. Anda juga sudah memiliki empat anak dan ia menandakan isteri anda pernah hamil dan melahirkan anak. Selain itu anda juga ada melakukan hubungan seksual dengannya ketika dia hamil.

Jadi, tidak ada sebab kenapa dia tidak dapat menikmati hubungan seksual dengan anda dalam keadaan dia sedang hamil melainkan jika dia rasa tidak selesa walaupun ada mencuba mengubah posisi atau memang dia tidak berminat untuk melakukan hubungan seksual lagi. Hubungan seksual boleh dilakukan sehingga wanita itu masuk ke peringkat akhir kehamilan.

Ada juga wanita yang melahirkan anak ketika dia sedang seronok menikmati hubungan seksual dengan pasangan!

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan