Label

BANTU PASANGAN CAPAI KLIMAKS

Soalan

SEKIRANYA ejakulasi berlaku dan saya masih bersetubuh bersama pasangan, adakah baki air mani berkenaan akan mengalir masuk ke faraj atau meleleh keluar?

HAS
Kedah

Jawapan

SEBAHAGIAN besar lelaki mampu mengekalkan ketegangan zakar selepas ejakulasi dan ia membantu pasangan perempuan mencapai klimaks jika pancutan air mani berlaku awal.

Bagaimanapun kemampuan ini akan hilang apabila usia lelaki itu meningkat dan ketegangan zakarnya tidak seperti waktu muda dulu. Keadaan ini selalunya akan mendatangkan masalah dalam hubungan kelaminnya dengan pasangan.

Jika selepas ejakulasi lelaki itu masih meneruskan geselan zakar ke faraj, sudah tentu kemasukan angin yang berlaku mengakibatkan air mani keluar dari faraj.

Perkara ini boleh dikurangkan jika wanita mengangkat punggung ke atas serta merapatkan paha ke dada dan ia menyebabkan faraj menjadi lebih panjang.

Mungkin anda perlu mengubah posisi dengan mengadakan persetubuhan dari belakang yang dapat mengelak dari berlakunya keciciran air mani.

Air mani juga boleh melimpah keluar jika pasangan perempuan bangun selepas bersetubuh untuk mencuci kemaluan atau meluruskan dan merapatkan serta mengemut faraj selepas bersetubuh.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan