Label

TERIMA ANUGERAH WANITA SEMPURNA

Soalan

Saya sudah berkahwin tetapi belum ada anak. Ketika bersama isteri, saya menghadapi masalah ereksi. Saya mengambil masa lama untuk zakar menegang. Adakah ini masalah Erectile Dysfunction (ED)?

Bagaimanapun ketika menonton video lucah, zakar saya akan menegang dengan mudah dan untuk pengetahuan doktor, ketika remaja saya kerap beronani.

BLUE BERRY
Johor

Jawapan

Ereksi berlaku apabila lelaki terangsang dan ini tindak balas spontan. Malah, ereksi spontan tanpa rangsangan juga boleh berlaku seperti ereksi pagi atau NPT (Nocturnal Penile Tumescence) dan ereksi akibat tersentuh anggota sulit.

Ini mungkin petanda anda tidak terangsang dengan pasangan anda.

Sesetengah lelaki sukar menggunakan wajah pasangannya dalam fantasi seks, tetapi mereka boleh menggunakan wajah wanita lain dan boleh menjadi sangat terangsang. Mereka perlu tahu jika itu yang mereka perlukan untuk mencapai keghairahan, tidak salah menggunakan wajah isteri daripada wajah wanita lain. Ini lebih elok kerana yang berdepan dengan mereka ialah isteri, bukan banyangan.

Saya syorkan anda menikmati anugerah yang anda terima itu iaitu seorang wanita yang sempurna bagi menikmati keindahan tubuh dianugerahkan Tuhan. Sepatutnya isteri anda menjadi ilham dan sumber rangsangan seksual dan bukan gambar dalam video lucah.

Jika anda sangat terangsang dan ghairah tetapi masih ada masalah ereksi, anda mungkin tergolong kategori lelaki ED atau mati pucuk. Jika ia berlaku, berjumpa doktor untuk rawatan.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan