Label

KESAN TIDUR PAKAI SELUAR DALAM

Soalan

ADAKAH tidur dengan memakai seluar dalam memberi kesan negatif kepada saiz zakar? Hal ini kerana saiz zakar saya sangat kecil jika dibandingkan dengan rakan seusia dengan saya.

JOE
Selayang

Jawapan

Tidak ada sebab kenapa dengan memakai seluar dalam ketika tidur boleh menyebabkan zakar kecil. Lainlah jika buah zakar dan zakar ditambat dan dibungkus.

Cara ini pun tidak akan mengecilkan payu dara. Ketumbesaran anggota sulit itu mengikut baka. Jadi saiz zakar anda datang daripada baka ayah anda kerana jarang zakar kecil secara spontan. Kadangkala zakar kelihatan kecil ketika tegang kerana ketika berkhatan kulit penghujung zakar terpotong lebih daripada sepatutnya, oleh itu otot zakar tidak dapat 'keluar' akibat kulit zakar terlalu pendek.

Lelaki yang mengalami masalah ini akan mempunyai zakar yang padat ketika ereksi dan pangkal zakar yang keras dan kadangkala menyakitkan. Banyak lelaki tidak tahu hal ini dan ada juga yang berumur menjalani berkhatan beberapa kali kerana kononnya kulit zakar mereka gelebeh.

Ini berlaku kerana kulit hilang elastiknya. Jadi jika dipotong kulit yang gelebeh itu akan menyebabkan zakar menjadi pendek. Saya pernah tengok kes macam ini di Terengganu dan Kelantan. Lelaki yang berumur di sana suka sangat berkhatan beberapa kali kononnya untuk mencuci dan menghilangkan angin, tetapi selepas itu merana kerana pangkal zakar sakit dan zakar pendek pula.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan