Label

ELAK AKTIVITI SMS CETUS SYAHWAT

Soalan

SAYA mudah terangsang apabila hari larut malam, termasuk ketika bermain khidmat pesanan ringkas (SMS) dengan rakan wanita.

Adakah ini normal atau saya menghadapi masalah seksual. Bolehkah doktor bantu saya?

JEJAKA RISAU
Perak

Jawapan

Apabila seseorang itu bersedia menghayati keseronokan seksual dan dia memulakan aktiviti itu, sama ada melakukan sentuhan atau berinteraksi melalui telefon atau SMS, mindanya akan terangsang.

Jika meneruskan aktiviti itu secara serius, dia akan dapati dia boleh mencapai klimaks dengan cara berkenaan, walaupun tanpa sentuhan fizikal. Sebenarnya dia mengecapai 'mental klimaks' akibat rangsangan seks secara mental.

Masalah yang boleh berlaku ialah, apabila seronok dengan cara itu dan hanya boleh klimaks dengan cara berkenaan, dia akan mendapati cara lain seperti sentuhan fizikal tidak akan memberi keseronokan syahwat kepadanya, kecuali jika dia memasukkan adegan SMS.

Sehubungan itu, ketika hendak bersetubuh dengan pasangannya, dia perlukan cetusan perasaan syahwat daripada SMS dan pasangannya terpaksa melayani SMS dia dulu, walaupun ketika itu berdepan dengannya.

Ini kerana tanpa cetusan SMS itu, semuanya tidak akan menjadi. Saya pernah mengendalikan kes seperti ini. Saya harap anda kurangkan aktiviti ini dan lebihkan adegan realiti daripada virtual realiti.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan