Label

'PELAYARAN' ORANG GEMUK

ADA anggapam kononnya hubungan seks antara pasangan gemuk adalah mustahil. Ini mungkin pendapat mereka yang tidak gemuk! Namun, hakikatnya saiz tidak ada kaitan dengan 'pelayaran' yang menyeronokkan di dalam seks.

Malah, dalam tamadun purba yang menganggap kegemukan suatu ketrampilan yang sinonim dengan kejelitaan dan keindahan serta melakukan hubungan seksual dengan pasangan yang gemuk amat menyeronokkan.

Pernah mendengar kisah Raja Inggeris Edward ke-VIII yang amat gemuk sehingga terpaksa mendapatkan bantuan peralatan untuk menggantungkan isterinya supaya dapat diturunkan punggung isteri ke paras ereksinya.

Sebenarnya orang gemuk tidak perlu lagi menggantung pasangan atau menggunakan peralatan untuk membantu ketika mengadakan hubungan seks. Yang penting ialah mereka bekerjasama dengan pasangan untuk menjaya dan menikmati hubungan seksual penetratif.

Hubungan Keintiman Seksual Dengan Pasangan Lelaki Yang Gemuk

Boleh dibayangkan jika lelaki gemuk melakukan persetubuhan dengan wanita kurus mungkin wanita itu akan pengsan kerana ditindih jika pasangan lelaki mengambil posisi di atas. Namun, perkara ini tidak pernah berlaku. Pasangan akan tahu posisi yang sesuai apabila mereka berhajat untuk melakukan hubungan seks.

Kebiasaannnya wanita dalam keadaan terbaring akan membantu memasukkan ereksi pasangan yang menegak di tepi katil. Kadangkala posisi wanita membelakangkan pasangan dan ereksi dimasukkan ke dalam faraj dengan bantuan wanita.

Namun, posisi paling mudah adalah wanita di atas dan lelaki di bawah. Sebagai peringatan jangan hanya mengamalkan posisi yang sama kerana saya pernah mengendalikan kes seorang isteri yang bosan dan mahu suaminya pula patut berada di atas.

Bagaimanapun, suaminya pula jika berdiri atau memposisikan dirinya di atas akan terasa anggota sulitnya tertarik ke dalam. Akhirnya mereka dapat bekerjasama apabila isteri terbuka untuk mencuba beberapa posisi yang tidak mengancam keadaan ereksi suami. Kini, mereka sudah mempunyai dua anak.

Hubungan Keintiman Seksual Dengan Pasangan Perempuan Yang Gemuk

Bayangkan isteri yang gemuk dengan suami kurus yang jauh beza berat badan sedang bercumbu dan dalam keadaan bersedia untuk melakukan hubungan penetratif seksual. Sudah tentu gagal! Ini kerana pembukaan lubang faraj sudah tentu tertutup dan mungkin ereksi yang saiz biasa itu tidak akan sampai. Bagaimanapun, Tuhan itu Maha Kaya dengan pembukaan lubang faraj berdekatan dengan lubang najis. Jika punggung wanita gemuk itu dijungkit sedikit dengan mengalas bantal kecil maka pembukaan faraj akan kelihatan terdedah dan ereksi yang berukuran 10 sentimeter pun akan dapat disumbatkan dengan senang. Selain itu, wanita itu juga perlu berada dalam keadaan menonggeng dengan kedua-dua paha dibuka luas untuk membolehkan hubungan seksual dilakukan tanpa halangan.

Hubungan Keintiman Seksual Oleh Kedua-dua Pasangan Yang Gemuk

Mungkin perut mereka saja yang dapat rapat dan yang lain tidak! Sehubungan itu, mereka terpaksa mencari sendiri kaedah terbaik untuk melakukan hubungan seksual. Posisi yang telah dijelaskan di atas boleh digunakan. Selain itu, banyak lagi posisi yang boleh dilakukan termasuk 'gunting' atau 'scissors position' yang mana kedua-dua pasangan merapatkan kelengkang supaya anggota sulit lelaki boleh menghampiri anggota sulit pasangannya yang kemudian membantu menyalurkan ereksi ke dalam faraj. Gerakkan badan boleh dilakukan secara perlahan sambil tangan yang bebas dapat melakukan sentuhan intim di keseluruhan tubuh badan.

Tidak ada sebab individu yang gemuk tidak dapat melakukan hubungan seksual penetratif kerana keadaan fizikalnya kecuali dia dan pasangannya yang memutuskan perkara itu.

Sentuhan, pelukan, geselan dan urutan sebahagian daripada hubungan seksual intimasi yang boleh dilakukan sebagai pendekatan alternatif atau suatu pilihan jika gagal untuk melakukan hubungan seksual penetratif.

Untuk mendapat cahaya mata, kedua-dua pasangan perlu berusaha supaya ada hubungan penetrasi faraj dan jika tidak, pasangan itu boleh berjumpa pakar untuk bimbingan dan tunjuk ajar.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum..cantik blog..:)

    di sini sy jg ingin mengajak2 sesiapa sahaja yg inginkn rahsia kecantikan diri dgn melayari fanpage :

    https://www.facebook.com/pages/Rahsia-Kecantikan-Diri/909854075698195?ref_type=bookmark

    dan blog : perfectshapebody.blogspot.com

    pasti anda akan tertawan :)

    BalasPadam
  2. Memang tidak dinafikan kebanyakkan lelaki yang berbadan gempal, gemuk, obes, banyak lemak atau apa sahaja yang anda ingin katakan mempunyai suatu kelemahan iaitu mempunyai saiz zakar yang kecil. Ianya seperti tenggelam atau terbenam kedalam tubuh akibat lemak di bawah abdomen...

    http://kedai-lelaki.com/blog/masalah-zakar-kecil-lelaki-gempal/

    BalasPadam