Label

TEKANAN KETIKA BERSAMA ISTERI

Soalan

SAYA berusia 27 tahun dan berkahwin setahun lapan bulan. Masalah saya ialah zakar sukar menegang. Ada masanya saya langsung tidak mendapat ereksi ketika hendak melakukan seks atau lebih dikenali sebagai Erection Dysfunctional atau 'ED'. Saya sangat kecewa dan rungsing. Saya terbaca ia disebabkan tekanan apabila hendak bersama isteri. Bolehkah saya rujuk masalah di klinik biasa? Apakah nama ubat di pasaran dan bolehkah saya terus membelinya di farmasi biasa?

YANG BIMBANG
Pandan Jaya, KL

Jawapan

APABILA lelaki terangsang, pengaliran darah ke dalam otot zakar berjalan lancar dan dalam sekelip mata ereksi berlaku. Kekuatan ereksi lebih terserlah apabila lelaki itu kemut atau mencengkam otot pembukaan lubang najis dan otot lantai pelvis. Ereksi menjadi lebih mantap, menegak dan zakar kelihatan lebih terangkat.

Kemutan kuat memberi tenaga sebanyak sekilogram kepada zakar. Lelaki muda seperti anda tiada masalah untuk melakukan kemutan kerana otot lantai pelvis kuat dan mantap. Namun, anda perlu melakukannya setiap kali anda melakukan hubungan kelamin dengan pasangan.

Saya cadangkan anda lakukan senaman kemut itu dan yakin yang anda sihat dan mampu berintim dengan pasangan.

Gunakan krim 'Virile' yang boleh didapati dari mana-mana farmasi selepas mandi. Gunakan sekali sehari. Makan suplement herba Nu-Prep 75 (www.drismailtambi.com) sehari sekali. Jika dalam masa beberapa minggu tiada apa-apa perubahan, anda boleh berjumpa doktor untuk mendapat rawatan.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan