Label

ALAT SULIT BENGKOK

Soalan

Saya berusia 23 tahun dan akan berkahwin dalam masa terdekat. Pertama kali saya berdiri di depan cermin dari pandangan sisi, saya menyedari kemaluan saya membengkok ke bawah dengan sudut lebih kurang 30 darjah apabila menegang.

Hasil maklumat di internet, saya dapati biasanya kemaluan lurus atau membengkok sedikit ke atas. Masalah saya mungkin dikenali sebagai Peyronie's Disease. Seingat saya, sepanjang belajar di sekolah berasrama dulu, saya tidur dengan memakai seluar dalam kerana malu. Apa yang boleh saya lakukan?

KHALIL
Seremban

Jawapan

Jarang lelaki meneliti anggota sulit. Mereka hanya menyentuh anggota sulit ketika mandi untuk membersihnya atau menyentuhnya ketika inginkan keseronokan dengan melakukan onani. Justeru, jika pemeriksaan anggota sulit itu dilakukan untuk pertama kali, tentu macam-macam yang 'tidak normal' akan kelihatan. Dalam keadaan tidak ereksi, zakar kelihatan terjuntai jika ia terkeluar.

Adakalanya zakar terbenam dalam tundun dan kelihatan kecil. Ini semua kedudukan zakar yang tidak ereksi. Jika ereksi, zakar akan kelihatan terkeluar dan untuk lelaki yang ereksinya panjang, penghujung zakar akan kendur ke bawah.

Jika otot lantai pelvis (otot kemut yang mengawal pembukaan najis dan lubang kencing) dicengkam, ereksi akan kelihatan lebih padat dan zakar kelihatan menegak.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan