Label

KEJANG LIHAT WANITA SEKSI

Soalan

SAYA berusia 24 tahun dan kerap mengalami kekejangan pada zakar saya apabila melihat perempuan, terutama yang seksi. Apakah yang harus saya lakukan kerana apabila zakar saya menegang dan kejang, sukar untuk saya melakukan kerja lain.

INSAN PENING
Kuala Lumpur

Jawapan

Adalah perkara biasa jika lelaki dewasa mengalami ereksi atau kekejangan otot zakar ketika terangsang seperti melihat perempuan atau memikirkan sesuatu yang mengghairahkan.

Proses ini semula jadi dan bukan penyakit atau masalah. Jika perkara ini tidak berlaku, itu ialah masalah.

Anda tidak perlu buat apa-apa. Mungkin tolehkan muka anda ke objek yang tidak mengghairahkan anda.

Namun, jika anda fikirkan perkara yang mengghairahkan, kekejangan akan berlaku juga.

Bersyukurlah kerana anda mempunyai anggota kelamin yang aktif dan mantap.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan