Label

AIR MAZI BERBAU BUSUK (SAKIT PUAN)

SETIAP kali melakukan hubungan seks bersama suami, air mazi saya mesti berbau busuk. Pada waktu biasa pun contohnya ketika bekerja, air mazi yang keluar sentiasa berbau dan membuatkan saya tidak selesa dengan bau itu.

Suami juga tidak selesa dengan bau air mazi saya ketika kami melakukan hubungan kelamin. Apakah punca keadaan ini? Harap doktor sedia membantu.

Ikin
Selangor

LELEHAN
berbau lazimnya disebabkan jangkitan kuman. Eloklah anda mendapatkan rawatan pakar sakit puan berhampiran. Tidak semua kuman dapat dikenalpasti melalui ujian kultur swab lelehan vagina. Kadangkala petanda jenis jangkitan dapat dikenali melalui ujian pap smear, contohnya jangkitan vaginosis bakteria. Doktor mungkin memberikan anda kombinasi antibiotik untuk beberapa hari.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

1 ulasan:

  1. Hi, saya tidak mempunyai masalah air mazi berbau. Tetapi selepas saya melakukan hubungan intim bersama suami ada ketika air mazi saya keluar dengan sendiri dan saya dapati air mazi saya yang asalnya putih bertukar menjadi kuning di seluar dalam dan berbau masam. Adakah saya mengalami masalah yang sama seperti Puan Ikin?

    Syahrila
    Johor

    BalasPadam