Label

USUS MASUK KERANDUT TELUR

Soalan

SAYA guru berusia 24 tahun dan sudah berkahwin. Saya ada masalah berkaitan kerandut kerana di dalamnya ada satu objek yang pada anggapan saya keluar daripada perut dan memasuki kantung telur saya.

Kadangkala saya rasa sengal dan sakit. Yang menghairankan, urat yang sedikit keras itu keluar pada masa tertentu. Ia memberi kesan kepada keinginan seks saya kerana semakin menurun disebabkan rasa sakit. Saya khuatir saya menghidap sakit angin pasang atau penyakit lain.

ABE
Jitra, Kedah

Sudah Bertunang? Ingin Berkahwin? Klik Disini!

Jawapan

APA yang anda sangka ketulan yang keluar daripada perut dan masuk ke dalam kerandut itu adalah angin pasang, memang tepat. Bagaimanapun, mustahak untuk anda berjumpa doktor untuk pengesahan.

Jika angin pasang, ketulan itu ialah seketul atau segumpal usus yang termasuk ke dalam kerandut anda melalui pembukaan antara perut dan kerandut yang tidak normal.

Jadi caranya ialah untuk doktor memasukkan kembali ketulan atau gumpalan usus balik ke dalam kerandut dan tutup lubang yang tidak normal itu melalui jahitan.

Jawapan bagi masalah anda ialah pembedahan kecil untuk melakukan semua ini. Jangan takut mengenai pembedahan itu. Ia tidak menjejaskan fungsi syahwat anda. Mungkin jika anda biarkan angin pasang itu membesar, fungsi syahwat anda tertekan sebagaimana anda kini alaminya.

Jadi apabila tekanan itu tiada lagi setelah dibedah pulih, fungsi syahwat anda akan kembali sedia kala. Cepat dapatkan temu janji untuk berjumpa doktor pakar bedah.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Rahsia Rumahtangga Bahagia! Klik Disini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan