Label

KHASIAT BELACAK

MEMPUNYAI anggota kelamin yang sihat, segar dan berfungsi dengan penuh yakin menjadi idaman lelaki atau wanita.

Berbanding lelaki, wanita lebih peka dengan penjagaan anggota kelamin mereka. Lelaki jahil mengenai penjagaan anggota sulit.

Namun, sikap itu kini mula berubah apabila semakin ramai lelaki bersikap memberi perhatian kepada anggota sulit mereka.

Yang menimbulkan masalah ialah, mereka menggunakan produk tidak sesuai atau mengandungi bahan yang mungkin memudaratkan anggota kelamin.

Mereka mudah terpengaruh dengan iklan memaparkan barangan 'ajaib' kononnya dapat membesarkan anggota sulit.

Anggota sulit lelaki juga wanita mempunyai kulit halus, licin dan mudah mengembang serta sentiasa lembap.

Salur darah dan urat saraf merentasi kulit anggota sulit. Berikutan kulit itu tiada selaput lemak, maka urat dan salur darah kelihatan jelas dan timbul.

Tisu di bawah kulit zakar ialah tisu pengembang atau 'Lax Connective' yang mudah mengembang dan melebar apabila anggota sulit mengembang dan memanjang.

Kulit kering atau menebal sukar mengembang dan boleh menyebabkan melecet apabila ereksi. Justeru, bahan pelembap yang mesra kulit dapat membantu.

Apa yang perlu  ada di dalam bahan pelembap ialah ekstrak lemak ikan belacak yang diadun dengan vitamin E dan minyak aromatik dapat memberi keselesaan kepada kulit dan mengawal sambil membantu menyalurkan ekstrak herba ke dalam tisu zakar. Ekstrak lemak ikan belacak mampu memberi tenaga haba dan meningkatkan metabolisma sel.

Ramuan semula jadi seperti ekstrak herba Epimedium Saggitum yang mengandungi 'Iccarin' pula dapat melegakan otot pengembang zakar dengan membantu memantapkan kemasukan darah ke dalam zakar, sekali gus membuatkan ereksi ke tahap padat.

Ekstrak Herba Muara Puama pula dapat membantu menstabilkan kegelian.

Pada masa sama, ekstrak Paprika atau Lada Besar juga dapat melancarkan darah dan membuatkan kulit berasa separa radang supaya ekstrak herba dan vitamin dapat memasuki otot dan tisu dalaman supaya struktur zakar lebih kukuh.

Krim yang mempunyai semua bahan di atas boleh dianggap sebagai krim peribadi terbaik untuk kesejahteraan anggota sulit lelaki.

Krim ini memberi keselesaan dan kekukuhan struktur anggota sulit lelaki jika ia diamalkan setiap hari.

Beberapa produk krim ini kini banyak di pasaran dan antara yang diberikan pengesahan pakar perubatan ialah Virile For Men.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan