Label

HINDARI ONANI RAMBANG

Soalan

SAYA ingin tahu apakah khasiat di dalam air mani?

Adakah disebabkan terlalu kerap melakukan onani, khasiat di dalam badan saya seperti kandungan vitamin, protein, karbohidrat dan kalsium hilang?

AZIZ
Ipoh

Jawapan

Setiap kali lelaki merangsang anggota sulit untuk mengecapi keseronokan, sistem tubuh badannya bergelora dengan pernafasannya meningkat. Degupan jantungnya juga meningkat, otot tubuh badannya mencengkam dan separa cengkam.

Semua perkara yang berlaku ini memerlukan tenaga badan yang tinggi, jadi tidak hairan jika anda mendapati anda mudah letih apabila selesai onani. Selain itu, berlaku pembaziran seperti pengeluaran air mani mengandungi sperma, protein, zat galian, kalsium dan pelbagai lagi khasiat badan.

Tidak menghairankan jika lelaki yang mengamalkan onani ketara mendapati tubuhnya kurang mantap, kurus, mudah letih dan lesu serta tidak bermaya. Apabila menghentikan amalan itu, dia akan dapati tubuh badannya sihat dan tegap.

Onani juga boleh mengakibatkan Sindrom Onani Traumatic, yang mana individu itu tidak akan dapat mencapai klimaks bersama pasangan. Jadi elakkan onani rambang.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan