Label

KEPALA RASA HILANG IMBANGAN

Soalan

KEBELAKANGAN ini kepala saya sering berasa seperti hilang imbangan dan berdenyut-denyut. Maksud saya, badan dan kepala seperti bergoyang-goyang.

Untuk pengetahuan doktor, beberapa tahun lalu saya pernah mengalami 'Hyper Ventilated' dan 'Anxiety Disorder' (seperti dikatakan doktor yang merawat saya) dan pernah dimasukkan ke wad.

Sehingga kini saya masih merasakan trauma di atas kejadian itu, walaupun pernah dirujuk kepada pakar psikologi. Ibu jari kaki kanan saya ada garis berwarna coklat. Adakah ini juga tanda sesuatu penyakit?

MUHAMMAD
Brunei

Sudah Bertunang? Ingin Berkahwin? Klik Disini!

Jawapan

TEKANAN atau stres boleh memberi kesan kepada kesihatan seperti keresahan. Apabila ini berlaku, individu itu mengalami pelbagai perasaan luar biasa. Individu itu juga berasa cemas dan mula berkelakuan ganjil seperti menarik nafas cepat dan memikirkan perkara menakutkan.

Anda mungkin mengalami masalah sama seperti anda alami dulu. Anda perlu berjumpa kembali pakar psikologi untuk bimbingan dan rawatan sewajarnya.

Ini bukan sakit serius, tetapi boleh menggugat kualiti kesihatan dan keharmonian rumah tangga jika anda sudah berkahwin.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Rahsia Rumahtangga Bahagia! Klik Disini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan