Label

BAKAL PENGANTIN KURANG YAKIN (SAKIT PUAN)

MASALAH ini menghantui saya sejak dulu lagi. Pada bahagian faraj saya terdapat lebihan kulit yang lembik di sebelah kiri yang agak tebal dan banyak.

Ini membuatkan saya kurang selesa dan segan bertanya sesiapa. Lebih membuatkan saya gelisah kerana pada akhir tahun ini saya akan mendirikan rumah tangga. Saya rasa tidak yakin dengan diri saya.

Adakah ini disebabkan semasa kecil saya tidak disunatkan atau ia petanda penyakit kulit? Apakah yang harus saya lakukan? Adakah lebihan kulit itu boleh dibuang? Jika ada, apakah rawatannya dan di mana boleh saya merujuk perkara ini?

Zura,
Selangor

PERNAHKAH anda melakukan hubungan seks? Terdapat beberapa kemungkinan termasuk ketuat virus, lebihan lemak (lipoma) dan seumpamanya.

Berjumpalah dengan pakar sakit puan. Ia boleh dirawat secara ubat sapuan, malah ia juga boleh dibuang secara pembedahan kecil.

Doktor mungkin akan membuat pemeriksaan lanjut mengenai kemungkinan penyakit lain.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan