Label

LELAKI BIMBANG NAFSU SESAMA JANTINA (SAKIT TUAN)

WALAUPUN mempunyai teman wanita, nafsu dan keinginan saya terhadap kaum sejenis berbangsa Cina dan berumur terlalu kuat.

Kini saya menjalin hubungan dengan tiga lelaki dan kami selalu mengadakan seks setiap hujung minggu. Saya tahu ia salah dan saya ingin kembali ke pangkal jalan.

LELAKI KELIRU
Kuantan

ANDA kategori biseksual kerana mempunyai teman wanita dan dalam masa sama menjalin hubungan dengan lelaki. Di samping itu, anda obses terhadap lelaki berbangsa Cina yang berumur (tua).

Anda juga sering mengadakan hubungan seks dengan lelaki. Alhamdulillah, anda menyedari perbuatan itu salah dan ingin keluar dari kancah seks songsang.

Jika bersedia untuk berubah, bermakna anda juga bersedia menghentikan hubungan dengan ketiga-tiga lelaki berkenaan dan fokus perhatian anda pada teman wanita.

Selagi anda berhubung dengan tiga lelaki berkenaan atau mana-mana lelaki, anda sukar melepaskan diri daripada terus menjalin hubungan songsang yang sebenarnya memberi mudarat kepada saudara dalam jangka panjang.

Selain itu, anda perlu mengelak apa jua bahan berunsurkan seksual, lelaki tua dan berbangsa Cina, termasuk menerusi Internet, dan bersosial dengan mereka bagi mengurangkan seterusnya menghilangkan perasaan obses itu.

Dalam hal ini anda perlu ada azam tinggi, iman serta jati diri dalam peralihan ke arah positif.

Anda juga boleh mendapatkan bimbingan pakar kaunseling bagi mengatasi masalah itu.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan