Label

SELEPAS KEMATIAN ANAK DALAM KANDUNGAN MASIH BELUM HAMIL (SAKIT PUAN)

SAYA mendirikan rumah tangga pada awal Mac 2009 dan saya pernah hamil secara semula jadi serta melahirkan anak pada akhir Julai 2010, tetapi anak itu meninggal dalam kandungan semasa saya hendak melahirkannya.

Persoalannya, sehingga sekarang saya masih belum hamil dan saya tidak merancang kehamilan. Sepanjang tempoh saya hamil anak dahulu tiada apa masalah dan janin sihat. Harap doktor dapat membantu.

RASHIDAH
Kuala Lumpur

ANDA tidak menyatakan usia anda. Memandangkan kini sudah hampir setahun berlalu, anda mungkin ingin mendapatkan pemeriksaan dan rawatan doktor bagi kehamilan akan datang.

Sebelum itu, eloklah anda mendapatkan laporan mengenai kehamilan dan kelahiran terdahulu serta masalah yang dihadapi oleh janin atau bayi anda. Sekurang-kurangnya doktor mungkin akan menasihatkan anda menjalani ujian pengesahan kencing manis.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan