Label

BETULKAH ZAKAR LEBIH MANTAP JIKA SELALU DIGUNAKAN

Zakar amat penting bagi alam perkahwinan. Tetapi adakah saiz amat penting untuk isteri?

MEMILIKI anggota seksual sempurna menjadi idaman semua lelaki. Jarang lelaki memiliki anggota seksual kecil atau cacat.

Jika ada, masalah ini memberi perasaan rendah diri dan sukar bergaul dengan masyarakat, lebih-lebih lagi dengan wanita.

Sebilangan besar lelaki memiliki anggota seksual yang berfungsi normal, boleh mencapai kekerasan apabila terangsang dan berukuran biasa untuk lelaki Asia (panjang 9-14 sentimeter/sm dan ukur lilit 8-13sm) tetapi sebilangan mereka rasa tidak puas hati, lebih lagi yang bertubuh rendah dan inginkan alat kelamin lebih besar.

Mereka beranggapan, jika berbadan tinggi atau besar, ukuran zakar patut begitu! Sebenarnya bentuk, saiz, termasuk ukuran panjang dan ukur lilit zakar dipengaruhi keturunan, bangsa dan baka.

Anggota seksual lelaki jika kerap digunakan akan kelihatan mantap. Tinjauan beberapa peninjau seks dan wanita menyatakan, zakar kelihatan mantap dan 'besar' jika kerap digunakan. Sebaliknya, jika lama tidak digunakan, ia kelihatan kecil dan kecut.

Tidak salah untuk membelai anggota sulit dengan krim dan sentuhan ringan sekali sekala untuk kesejahteraan anggota itu, tetapi elak beronani kerana khuatir menjadi ketagih dengan perbuatan itu dan mengakibatkan masalah lain.

Menyapu anggota seksual dengan minyak tertentu seperti minyak lintah atau minyak dhab bukan cara untuk membesarkan anggota seksual.

Losyen mengandungi herba tertentu, termasuk ekstrak ikan belacak, dapat membantu memantapkan anggota sulit sekadar strukturnya dan tidak dapat menambah saiz.

Sama juga dengan alat pam vakum yang pernah satu ketika dulu digunakan untuk menambah saiz. Apa berlaku, ia cuma meningkatkan saiz untuk sementara waktu. Hanya kulit zakar kelihatan panjang dan gelap hasil cara itu.

Alat penarik otot dan tisu anggota seksual lelaki iaitu Penis Extender Device seperti alat andropenis ialah alat 'penile extender' yang dapat menambah saiz zakar antara 2-5sm jika dipakai antara empat dan enam bulan.

Alat ini dikaji tiga tahun dulu dan didapati berkesan untuk menambah saiz dan juga membantu meluruskan zakar bengkok (pengalaman kajian tempatan ke atas lebih 100 kes keberkesanannya 99 peratus baik untuk tambah saiz atau meluruskan zakar bengkok)

Artikel dari Andromedical

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

1 ulasan:

  1. AKHIR HEPATITIS TELAH AKHIRNYA DATANG: Sister saya yang disahkan menghidap hepatitis dua tahun lalu mendapat sembuh dan disahkan negatif bulan lalu selepas mengambil rawatan herba doktor Iyabiye untuk 3 minggu. Menghubunginya untuk mendapatkan bantuan jika anda seorang pesakit hepatitis melalui iyabiyehealinghome@gmail.com atau Tel: +2348072229413

    BalasPadam