Label

RUNSING ALAMI KESAN GEMAR SYOK SENDIRI (SAKIT TUAN)

SAYA lelaki berusia 25 tahun. Alat kelamin saya tidak bertahan lama dan ini merisaukan saya jika berkahwin nanti. Saya akui gemar beronani waktu muda.

Adakah saya mengalami masalah mati pucuk? Selain itu, apabila saya mengusap zakar, air mani keluar sedikit.

MAT
Selangor

SOALAN yang anda ketengahkan ini bukan luar biasa.

Memandangkan anda bakal berkahwin, apa yang berlaku tentu membimbangkan anda. Anda tidak perlu risau kerana anda masih muda, tiada penyakit dan boleh selesaikan masalah ini dengan mengamalkan gaya hidup sihat, mengurangkan berat badan jika obes, elak merokok dan amalkan senaman berkala.

Anda boleh melakukan senaman Kegel atau senaman kemut untuk memantapkan otot kemut dan maklumat ini boleh didapati daripada Internet.

Anda juga boleh membelai anggota kelamin sekadar menyegarkannya setiap kali mandi dan belaian itu boleh dilakukan dengan losyen pelembap.

Apabila anda berkahwin dan mula beraksi bersama pasangan, sistem seksual dan perasaan syahwat akan kembali bergelora dan aktif.

Jika selepas berkahwin anda masih lemah dan kurang kemampuan melakukan hubungan kelamin dengan pasangan, sampai masanya anda berjumpa pakar.

Mereka yang ingin merujuk kepada saya boleh hubung terus melalui e-mel dr_tambi@yahoo.com.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan