Label

PELIHARA OTOT PELVIS (SAKIT TUAN)

Antara lain, ia berfungsi mengawal organ kelamin wanita dan lelaki

RAMAI bertanya saya mengenai keberkesanan terapi QRS PelviCenter. Kaedah ini masih baru di negara ini. Ini kaedah menguatkan lantai pelvis dan otot kemut lelaki dan perempuan. Jadi, tidak hairan ramai ingin mendapatkan maklumat sebelum mencubanya.

Sebelum itu, ingin saya perjelaskan bahawa otot lantai pelvis atau otot kemut sangat penting kerana ia mengawal kesejahteraan organ genital serta reproduktif wanita dan lelaki.

Jika otot ini berfungsi dengan baik, ia akan membuatkan fungsi pembukaan lubang najis, faraj dan lubang kencing wanita menjadi mantap dan aktif.

Bagi lelaki, ia sangat penting kerana menjaga pembukaan lubang najis, lubang kencing dan kawalan serta kekuatan benteng pangkal zakar. Jadi, untuk lelaki, otot lantai pelvis penting dijaga kerana ia memberi tenaga dan kekukuhan zakar ketika zakar ereksi.

Otot zakar inilah yang menjaga kekuatan zakar seseorang ketika ia ereksi. Tidak mustahil satu masa dulu, nenek moyang kita percaya zakar yang baik mampu mengangkat buah kelapa. Ini tidak mustahil, malah jika dalam keadaan baik, ia mampu melakukan lebih daripada itu.

Apabila otot lantai pelvis hilang daya kekuatannya, kawalan pembukaan lubang najis, lubang kencing, faraj dan juga untuk lelaki iaitu daya kawalan ereksi, mula meragam.

Kita pernah terdengar mengenai wanita yang tidak dapat menahan kencing atau terkencing apabila bersin dan ia juga boleh berlaku kepada lelaki.

Untuk lelaki, masalah ereksi tidak bertahan lama atau mengendur sebelum sempat melakukan tusukan berpunca daripada kelemahan otot ini.

Apabila perhatian diberi kepada otot lantai pelvis, iaitu melakukan senaman kemut atau senaman Kegel, ia mula menjadi kukuh dan berdaya semula.

Untuk wanita dan lelaki muda, pemulihannya cepat tetapi untuk golongan berumur, senaman ini meletihkan dan pemulihannya juga lambat serta sering memberi keputusan mendukacitakan.

Kini dengan teknologi terkini menggunakan kefahaman Perubatan Quantum atau 'Quantum Medicine', peralatan yang memberi pancaran gelombang magnetik-elektro dapat merangsang dan mengaktifkan sel di seluruh kawasan pelvis, menyegarkan sel otot pelvis, sel urat saraf dan sel vaskular bahagian berkenaan, sekaligus membuatkan sistem pelvis menjadi segar dan mantap.

Bayangkan terapi dengan QRS-Terapi PelviCenter sekurang-kurangnya lapan minit mampu memberi antara enam hingga lapan jam pemantapan dan kekuatan bahagian organ yang mendapat pancaran gelombang magnetik-elektro alat terbabit.

Sistem urat saraf kawalan ereksi juga menjadi mantap dan menyenangkan kebangkitan ereksi ketika ingin melakukan hubungan kelamin dengan pasangan.

Sistem urat saraf yang mengawal ereksi dalam kawalan kimia Oxida Nitrik. Bahan ini bertambah dan memudahkan terjadi ereksi.

Jadi tidak hairan jika terapi dengan peralatan QRS PelviCenter memberi manfaat kepada wanita dan lelaki yang otot kemut mereka kurang daya.

Saya biasa dengan teknologi ini sejak 11 tahun lalu dan pernah melihat demonstrasi di Berlin, Jerman, ketika menghadiri Kongres Perubatan Kesihatan Penuaan Lelaki 2002.

Kebetulan enam bulan lalu, saya dapati terapi ini ada di Kuantan Avenue, Pahang dan kini di Plaza Flamingo, Ampang, Kuala Lumpur.

Bagi saya, lelaki atau perempuan yang mendapati fungsi seksual mereka merudum, iaitu untuk wanita faraj kurang mengemut dan mengalami kencing tercicir ketika batuk atau bersin, dan lelaki cepat klimaks kerana tidak mencapai ereksi yang berdaya atau ereksi tidak bertahan atau masalah ejakulasi tidak kuat, jangan membazirkan duit jumpa tukang urut untuk mengurut. Adalah lebih baik anda berkunjung ke Pusat PelviCenter.

Sebilangan besar pesakit saya berpuas hati dengan kaedah ini. Jadi, bagi yang ingin mencuba, saya tiada halangan. Lagipun, kajian menunjukkan ia berkesan.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan