Label

DUA MINIT NORMAL (SAKIT TUAN)

Bagi lelaki yang benar-benar mengalami cepat klimaks, iaitu mencapai ejakulasi kurang seminit, mereka perlu dapat rawatan doktor.

SAYA berumur 27 tahun dan menghadapi masalah pancutan pramatang. Sebelum melakukan hubungan intim, saya akan puaskan isteri menggunakan jari sehingga dia terangsang.

Selepas dia puas, saya terus mendayung tapi tidak sampai dua minit, saya terpancut disebabkan geli di kepala zakar kerana kemaluan isteri terlalu basah.

Adakah cara mengatasinya seperti ubat atau alatan penahan pancutan pramatang ini.

Bob
Kuantan


Sudah Bertunang? Ingin Berkahwin? Klik Disini!

MENGIKUT definisi, cepat klimaks terjadi apabila ejakulasi berlaku kurang seminit. Masa dikira daripada kemasukan zakar ke dalam faraj sehingga ejakulasi berlaku. Jadi mengikut definasi ini, anda dianggap normal. Ramai lelaki menganggap hubungan seksual yang kurang daripada setengah jam, sebagai cepat klimaks.

Mereka juga mudah terpengaruh dengan kenyataan atau testimoni kawan atau iklan ubat kuat dan ubat tenaga lelaki mengenai ‘main lama.’

Bagi lelaki yang benar-benar mengalami cepat klimaks, iaitu mencapai ejakulasi kurang seminit, mereka perlu dapat rawatan doktor. Doktor akan ajar cara bersetubuh secara mengawal pergerakan zakar dalam faraj supaya tidak memberi tekanan kepada penghujung zakar yang sensitif. Ubat kebas atau gel anaestetik akan diberi untuk mengurangkan rasa di penghujung zakar.

Ubat ini tidak sama dengan gel atau krim kebas yang dijual di luar yang boleh merosakkan kulit. Paling mustahak ialah mencuba selesaikan sendiri dengan lebih kerap melakukan seks, mengulanginya untuk beberapa kali, melakukan dengan mengawal pergerakan zakar dalam faraj dengan mengelakkan geselan penghujung zakar ke bahagian faraj yang sempit seperti pembukaan faraj dan menggunakan cincin penambat zakar untuk mengekalkan ereksi supaya boleh meneruskan dayungan.

Cara anda lakukan hubungan intim dengan pasangan anda boleh dikatakan sebagai cara memberi keseronokan kepadanya.

Saya pasti lama-kelamaan anda akan dapat meningkatkan lagi tempoh dayungan dengan kawalan yang lebih mantap. Itu lebih baik daripada bergantung pada ubat yang bukan-bukan.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Rahsia Rumahtangga Bahagia! Klik Disini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan