Label

HALA KEDUDUKAN

Soalan

SAYA pemuda berusia 21 tahun dan kini menuntut di institusi pengajian tinggi awam (IPTA).

Saya ingin tahu, bagaimanakah kedudukan alat sulit yang betul ketika memakai seluar dalam?

Adakah kedudukan alat sulit perlu dihalakan ke atas atau membengkok kebawah?

Saya sangat risau mengenai perkara ini. Saya harap doktor dapat memberipenjelasan.

PEMUDA RISAU
Tampin, Negeri Sembilan

Sudah Bertunang? Ingin Berkahwin? Klik Disini!

Jawapan

DALAM keadaan biasa dan tanpa pakaian, kerandut mengendur atau padat, dan alat sulit terjuntai atau naik sedikit jika ia dalam keadaan separa ereksi(tegang) atau pejal.

Jika memakai seluar dalam, keselesaan badan penting. Jika seluar dalam tidak padat, anggota sulit dalam keadaan selesa, manakala kedudukan alat sulit mengikut keadaannya iaitu jika ke bawah, maka ke bawah kedudukannya, jika ereksi mungkin lebih selesa jika di atas.

Ada juga lelaki sengaja memposisikan alat sulit di depan, atas atau bawah. Semua itu terpulang kepada keselesaan masing-masing.

Memakai seluar dalam ketat dan memposisikan zakar ke bawah ketika tidur akan membuatkan ia melengkung ke bawah di kemudian hari.

Ini berlaku kerana otot sangkutan zakar di bawah tundun menjadi renggang. Jarang alat sulit membengkok atau ‘patah’ kecuali ia terhempap badan sendiri.

Saya syorkan anda memakai seluar dalam longgar kerana ia memberi keselesaan.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Rahsia Rumahtangga Bahagia! Klik Disini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan