Label

AMALAN SERONG SAKIT LUTUT

Soalan

SAYA mengalami masalah sakit lutut selepas melakukan onani. Adakah sakit lutut ini berpunca daripada perbuatan saya melakukan onani?

MATT
Raub, Pahang

Sudah Bertunang? Ingin Berkahwin? Klik Disini!

Jawapan

AMALAN merangsang anggota sulit dan mendapat keseronokan membuatkan onani adalah amalan yang sukar dihentikan kecuali jika pengamalnya mengalami sesuatu yang kurang menyenangkan seperti kebengkakan anggota sulit atau pening kepala setiap kali klimaks atau sakit badan, sakit lutut atau sakit anggota sulit.

Kepada mereka yang memang mendapat keseronokan, tanpa pengetahuan mereka sebenarnya ketagih dengan amalan itu. Apabila tidak onani, mereka kurang selesa dan mesti membuatnya walaupun tiada sebab untuk melakukannya.

Sehubungan itu, tidak menghairankan jika mereka mendapati sukar menghentikan amalan berkenaan walaupun sudah berumahtangga.

Ada juga yang hanya seronok dengan amalan itu daripada bersetubuh dengan pasangan. Ini tentu memberi tekanan kepada pasangan apabila mendapat tahu dia melakukan onani secara senyap dan tidak melayannya. Ini boleh mengakibatkan perpecahan rumah tangga.

Masalah tidak selesa ketika melakukan onani seperti sakit lutut berlaku akibat tekanan otot paha yang kejang ketika ejakulasi berlaku. Ia bukan kerana ‘air’dalam kepala lutut kering!

Jika tidak selesa, perbuatan itu perlu dihentikan segera kerana banyak lagi kesan negatif yang boleh berlaku seperti ketagihan kepada onani, cepat klimaks dan mati pucuk.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Rahsia Rumahtangga Bahagia! Klik Disini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan