Label

LELEHAN BERTUKAR KEKUNINGAN (SAKIT PUAN)


ADAKAH saya perlu bimbang jika lelehan faraj bertukar ke warna kekuningan? Adakah ini menandakan jangkitan bakteria atau masalah lain?

Saya berusia lingkungan 30-an dan belum mendirikan rumah tangga. Saya pernah menonton rancangan di televisyen yang merujuk kepada lelehan faraj bertukar ke warna kehijauan. Adakah lelehan faraj kehijauan menandakan seseorang itu mengalami penyakit kronik?

Rina,
Kuala Lumpur.

Sudah Bertunang? Ingin Berkahwin? Klik Disini!

LELEHAN kekuningan lazimnya disebabkan oleh jangkitan kulat dan boleh juga bercampur dengan jangkitan bakteria.

Lelehan faraj kehijauan pula lazimnya disebabkan oleh jangkitan kuman tertentu, ini perlu diperiksa dan dirawat kerana ada antara puncanya jangkitan penyakit seksual yang boleh memberi kesan kepada organ peranakan.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Rahsia Rumahtangga Bahagia! Klik Disini!

2 ulasan:

  1. Sebelum ni saya mempunyai lelehan keputihan seperti susu lama kelamaan ia menjadi lelehan kekuningan ketul ketulan adakah saya mempunyai penyakit apa apa? mohon penjelasan .

    BalasPadam
  2. Sy mmpunyai mslah kptihan seakan tlur ptih,kadang2 seakan susu pekat,kadang2 wrna coklat seakan drah lama..sy tiada rasa nikmat bla mlakukan hbungan intim ngan suami,nikmat ada bla beronani..blhkh sya mnimang cahaya mata?moon penjelasan

    BalasPadam