Label

LENDIR COKLAT KELUAR SEBELUM HAID (SAKIT PUAN)

SAYA berumur 22 tahun dan baru-baru ini bahagian faraj saya mengeluarkan lendir berwarna coklat.

Pada mulanya saya fikir ia sesuatu yang normal kerana biasanya sebelum haid, lendir berwarna coklat muncul terlebih dulu tetapi kini ia kerap muncul yang membuatkan saya sedikit bimbang.

Adakah saya mengalami masalah pada bahagian faraj? Harap doktor dapat membantu.

Yang bimbang,
Kuala Lumpur.

Sudah Bertunang? Ingin Berkahwin? Klik Disini!

LENDIR coklat lazimnya mengandungi darah. Sama ada darah terbabit adalah darah awal haid, darah daripada luka pada bahagian faraj atau serviks (pintu rahim) atau dari dalam rahim.

Ia dapat dibezakan melalui pemeriksaan doktor menggunakan alat spekulum yang dimasukkan ke dalam faraj dan juga pemeriksaan imbasan ultrabunyi ke atas rahim.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Rahsia Rumahtangga Bahagia! Klik Disini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan