Label

AIR MANI KELUAR KETIKA TIDUR (SAKIT TUAN)

SAYA pengamal onani tegar dan boleh dikatakan hampir setiap hari sejak umur 13 tahun hingga kini mencapai usia 21 tahun.

Apabila melakukan onani, zakar cepat terangsang tidak sampai seminit pun dan air mani akan keluar.

Malah, ketika tidur terutama pada waktu malam, air mani keluar dengan sendiri.

Keadaan ini membuatkan saya tertekan. Apa yang patut saya buat?

AHN
Petaling Jaya, Selangor

Sudah Bertunang? Ingin Berkahwin? Klik Disini!

JARANG individu yang mengamalkan perilaku onani yang sangat kerap macam anda, mengalami mimpi basah, kecuali jika sistem kawalan urat saraf syahwat tertekan akibat amalan onani yang terlalu kerap.

Ini petanda awal bahawa sistem kawalan syahwat anda mula meragam. Jika anda teruskan amalan onani, lambat laun tahap ereksi anda akan menurun dan boleh mengalami masalah cepat klimaks.

Kajian yang pernah dilakukan di Korea mengenai amalan onani mendapati lelaki yang kerap melakukan amalan itu sering mengalami mati pucuk serta cepat klimaks.

Kajian terperinci mendapati urat saraf kawalan syahwat lelaki itu tertekan dan tisu lembut zakar tercedera serta hilang daya mengawal darah dalam ruangnya.

Sudah tentu individu yang mengalami simptom macam anda akan rasa tertekan. Jika anda rasa tertekan atas apa yang berlaku kepada anda, ia tidak memberi apa-apa kebaikan, malah tekanan tadi boleh memberatkan lagi sistem kawalan syahwat anda.

Daripada anda stres, lebih baik anda berusaha membetulkan keadaan itu. Daripada anda 'memaksa' zakar mencapai kepuasan melalui onani, kenapa tidak membelai anggota kelamin bagi menyegarkannya.

Anda boleh gunakan krim penyegar zakar bernama 'XGENE' yang dijual di pasaran dan dalam talian (Internet).

Kajian menunjukkan krim penyegar zakar itu mengandungi ekstrak tongkat ali yang dapat menyerap melalui tisu lembut penghujung zakar (belaian krim kepada penghujung zakar), membantu menyegarkan tisu dalaman termasuk urat saraf dan tisu pengembang zakar.

Berhenti melakukan onani dan tukar amalan itu kepada amalan membelai zakar untuk menyegarkannya.

(Sumber Harian Metro)

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Rahsia Rumahtangga Bahagia! Klik Disini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan