Label

RANGSANG ISTERI GUNA TANGAN

Soalan

SAYA sudah mendirikan rumah tangga dan inginkan pandangan tuan berhubung merangsang isteri menggunakan tangan. Adakah ia boleh memberi kesan negatif kepadanya?

KASIM
Putrajaya

Jawapan

HUBUNGAN seksual mengeratkan silaturahim antara lelaki dan pasangan isterinya. Pendekatan hubungan kelamin mengikut citarasa kedua-dua pasangan dan ini bermaksud melakukan aktiviti yang mereka dapat nikmat dan keseronokan.

Jadi terpulanglah kepada kehendak pasangan, sama ada dia ingin sentuhan intim kepada keseluruhan tubuh badannya atau tempat yang merangsangkan nafsunya. Antaranya, menyentuh anggota kemaluan dengan tangan dan jari asalkan perkara ini tidak menyakitkan dirinya.

Hubungan seksual membabitkan sentuhan kulit dan ia termasuk sentuhan kulit anggota kelamin lelaki dan perempuan. Memandangkan kulit anggota yang luas ada pada tubuh manusia maka mudah untuk pasangan kelamin menikmati sentuhan kulit serta menikmati pelbagai perasaan dan keseronokan.

Sentuhan intim kepada badan menyegarkan serta menggelorakan nafsu pasangan kelamin dan ini berkekalan sehingga ke akhir hayat.

Selain itu dalam melakukan hubungan seksual, pasangan kelamin bertanggungjawab memastikan anggota kelamin mereka sihat, bersih dan tanpa apa-apa gejala penyakit seperti penyakit kulit.

Jika ada sesuatu yang luar biasa kepada anggota kemaluan elok bertemu doktor untuk kepastian. Sehubungan itu, mustahak lelaki dan perempuan yang berkahwin melakukan pemeriksaan kendiri anggota kelamin secara kerap dan berkala.

Dapatkan produk kesihatan untuk suami isteri di http://www.blogbioasli.com/dikme

Tiada ulasan:

Catat Ulasan